Wednesday

Sitter med en kopp varm chailatte och har precis lagt ner plugget på etik då vi tydligen skall ha det nästa vecka istället för i morgon, lättnad! Känns lite surt att jag har suttit här hela eftermiddagen dock... Men, nu kan jag ju det. Positivt tänkande! Min dag har i stort sett bestått av plugg, i skolan hade jag ett trots omständigheterna roooligt rep och sedan en utvecklande sånglektion. Det sistnämnda är en av mina favoritlektioner, inte bara är det otroligt kul utan också väldigt utvecklande varje gång. Jag har lärt mig så mycket under mina tre år som sångelev och hade det inte varit så himla dyrt att ta sånglektioner hade jag utan tvekan fortsatt nu efter studenten också. 
 
Nåja, gårdagen var så menlös att jag knappt kommer ihåg den.... Haha! Jag gick i skolan, solade och blev ännu lite brunare, åkte hem där jag pluggade och tittade på serier resten av kvällen i princip. Jag har nog aldrig dagdrömt så mycket som jag gjorde i går, fantiserade och drömde i stort sett hela dagen... Livet, kärlek, skor, resor och vad jag vill göra sedan. Blev inte ett dugg klokare på något utav de områdena men jag kan tycka att det är superskönt att bara tänka, på allt och ingenting. Det är nog därför jag inte störs av långa resvägar. Älskar att sitta och titta ut genom fönstret, lyssna på musik och bara tänka. Härligt! 
 
Nu skall jag öva stämmor och sedan inta kvällsposition; med ytterligare något varmt att dricka framför serier. Det bästa sättet att avsluta en dag på! Puss
 
Mitt fina lilla gosegull 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback