Första Advent

Tänk att det redan är första december och första advent. Nu börjar julmyset på riktigt och jag är så exalterad att jag tror jag spricker! Jag har haft en så mysig dag idag med julpyntning av mitt rum med julmusik på högsta volym, så nu har jag några söta tomtar lite här och där samt glittergirlanger och mysiga ljusslingor. Självfallet står adventsljusstaken där den skall stå och min fina stjärna är upphängd ovanför som alltid. Nu på kvällen har jag haft det traditionsenliga adventsmyset med min familj. Pepparkakor, saffransbullar, julmust och skumtomtar slank ner i våra magar samtidigt som vi spelade två riktigt roliga sällskapsspel. Värt att nämna är att jag vann båda spelen, hehe. Nej, men det var riktigt riktigt mysigt och precis sådär som en decemberkväll skall vara enligt mitt tycke. Glad första advent på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback