5/2-2013

Lite gladare, lite snyggare och några dagar äldre. Veckan som gått har varit riktigt rolig för en gångs skull! Projektarbetet varvades med intressanta studiebesök på både konstmuseét och tingsrätten. Åt lunch på 'Baguetten' med mina fina tjejer en solig dag, det var nog den godaste lunchen jag någonsin har ätit. Baguette med lax, räkröra och citron. Mums. Hade en finfin fredagskväll. I lördags provade jag balklänningar, vilket var jättekul, är riktigt taggad nu och vill nästan bo i den klänningen det lutar åt... Hihi. På kvällen hade jag lite melodifestivalmys med Olivia innan det blev utgång med henne, Frida och ett par andra fina peeps. Dansade hela natten lång, det var tipptopp. Söndagskvällen tillbringade jag på bio och filmfestivalen där jag såg en film om finaste Sarah och hennes kamp. Hon är den starkaste tjejen jag känner, love you. 
 
Well, jag hoppas på en minst lika fin vecka denna vecka. Jag har planerat in en balklänningsdejt med Frida, inflyttningsfest på lördag, lite annat fint och på söndag välkomnar jag ett härligt lov. Låter riktigt bra det. 
 
En bild ifrån bowlingen för ett tag sedan, love you girls! ღ

 


Kommentarer
Lisa säger:

Love you too! :*

2013-02-05 | 23:30:25
Bloggadress: http://lisanymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback