Wednesday

 
Är minst lika trött som i går och har därför tillbringat större delen av dagen i sängen framför ett antal avsnitt av den bästaste serien, Vänner. Var dock tvungen att åka in till stan i morse för att införskaffa ett par grejer inför mässan i morgon, så det var lite segt men men. Jag tror att det kommer bli jättekul på mässan! I morgon blir det montering av montern för mestadels och lite smygpremiär på kvällen och på fredag blir det försäljning (förhoppningsvis, haha) hela dagen. Lär vara helt slut efteråt men det är det ju värt. Så, om ni är lite sugna på snygga linnen med snygga tryck är det bara att bege sig till Svenska Mässan! » Wear It UF «
 
Har fått lite mat i magen nu och skall snart påbörja lite jobb med projektarbetet innan jag skall unna mig lite hemmaspa. Förut hade jag hemmaspa en gång i veckan men jag har blivit riktigt dålig på det på sistone. Det är ju så skönt så får bli bättre på det. Well, nu skall jag börja klippa och klistra i mina låtar! ✶

Kommentarer
Anita säger:

aaahhh!! guud vilken fin bild!

Svar: ååh tack! :D
Anna

2013-02-20 | 17:21:32
Bloggadress: http://www.missmulatt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback