2013

... ska bli mitt år! ღ

Jag ska sluta försöka göra alla till lags, sluta bry mig om vad andra tycker om mig, börja leva livet på riktigt, umgås med vänner så mycket jag bara kan, umgås med de jag mår bra av och faktiskt tycker om, radera det jag inte mår bra av i mitt liv, sluta tänka så mycket - bara göra, ha sjukt kul den här vårterminen och köra järnet både på scen och i de teoretiska ämnena, ta studenten och sedan åka på studentresa, jobba och tjäna pengar så att jag kan göra massor av roliga saker, ha den bästa sommaren någonsin, lära känna nya vänner och någon speciell grabb kanske, gå ut och dansa hela nätterna och leva livet på dagarna. Jag ska ha det så jäkla bra i år och glömma det som varit, skapa nya fantastiska minnen och - make everyday worth living.
 
Gott nytt år på er!

Kommentarer
Rebecca säger:

Det låter bra det ;)

2013-01-03 | 00:17:59
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback