Måndagskväll

Måndag, härliga måndag. Or maybe not... Var sjuk i ganska exakt en vecka men har mått betydligt bättre sen i fredags. Veckan som gått har jag varvat med sängliggande och Vänner, utekväll på Hard Rock Café, tandläkarbesök, massor av plugg om första världskriget och lite skola på det. En väldigt tråkig vecka med andra ord. Fredagskvällen var dock otroligt rolig med bowling och middag på Hard Rock Café med finaste tjejerna. Något som absolut måste göras om. Denna helgen har jag inte ägnat åt så mycket, i fredags var jag och fikade med Olivia där vi blev joinade av gott folk, i lördags drömde jag mig bort bland rummen på Ikea och ägnade sedan eftermiddagen åt cupcakebak. De blev fina, de små gottisarna. I går hade jag finbesök av Olivia som fick smaka på mina cupcakes, vi satt också och tittade tillbaka på svunna tider... Har massor av gamla bilder i en hårddisk, så vi blev lite nostalgiska där. Himla fint. 

 

I dag har jag spenderat dagen i skolan trots min onda hals. Man kan ju tycka att halsont på en sådan här nivå kan komma när man redan är sjuk och inte precis efteråt? Well, det är väl bara att proppa i sig halstabletter och dricka té. Just nu ligger jag i sängen och varvar att titta på Vänner med att upptäcka ny favoritmusik. Det är lite trist att vara här ensam menmen, jag kan låtsas att jag är en en sjunde vän i Vänner... Haha!

 

Psst... Så fort jag har fört över foton från min kamera till datorn skall jag bjuda på roliga inlägg... Jag har inte riktigt listat ut hur man markerar vilka bilder man vill föra över så jag måste sitta och avmarkera bilder jag redan fört över som jag då har kvar i kameran, lite segt är det allt... Ska fixa detta så fort som möjligt! 

 

Ur mitt instagramarkiv. Denna togs precis innan jag åkte iväg för bowling och middag med tjejerna.

Kommentarer
Frida säger:

Yay! äntligen ett blogginlägg :D

btw. det typsnittet du har på rubriken syns utan problem på startsidan fast när man klickar och ska kommentera så blir det "Comic Sans" typsnitt. Weird!

2013-01-21 | 22:01:12
Bloggadress: http://keishas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback