Month of may

 
Maj månad har gått otroligt fort, balen ägde rum för ett bra tag sedan och jag tar studenten om sex dagar. Jag förstår det verkligen inte, fast med tanke på allt plugg jag varit tvungen att genomlida i princip hela månaden inför slutspurten ska det bli riktigt härligt. Uppsats efter uppsats, prov efter prov och massor av rep inför två konserter har jag haft fullt upp med. Nu har jag bara ett prov kvar och den äger rum på måndag, efter det är jag fri. Njuter lite i förskott redan nu... Jag har dock haft tid för lite socialt umgänge trots det, haha! Jag har bland annat fikat en del, myst med Frida i slottskogen med bullar och vindruvor och i går var vi ett par tjejer som firade Olivias 19-årsdag i förskott med en oootroligt kul kväll på hennes balkong och tyvärr en ganska misslyckad utgång. Men, som Olivia sa, har man bra sällskap blir det kul ändå! 
 
I dag har jag för mestadels fixat inför studenten med storhandling och lite planering. Längtar! Nu på kvällen har jag i brist på annat suttit och lekt i photoshop, tittat på Andra Avenyn och fixat ihop en hel del inlägg som ska publiceras lite då och då. Har inte mått så bra i dag så det har varit jätteskönt med en lugn dag. Nu ska jag leta reda på de smarrigaste kakrecepten till dagen d. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback