Hello autumn

Sitter i min finaste pjyamas och tittar på Grey's anatomy, favoritserien just nu. Har varit sjuk ett litet tag nu men idag kändes det mycket bättre, så skönt! Under den här förkylningen, som inte har varit nådig kan jag tillägga, har jag verkligen kunnat ta det lugnt utan att tänka på varken skola eller jobb. Tror att det är därför som jag börjar bli bättre. Har för mestadels legat i soffan och tittat på serier, ätit glass och nyst. Det sistnämnda ett extremt antal gånger, undrar om jag får magmuskler nu tro? Skämt åsido. Nu är hösten här! Hur knäppt är inte det? Det var ju sommar alldeles nyss! Fast vädret är fortfarande härligt så jag skall inte klaga. Dessutom är hösten riktigt mysig så jag ser fram emot den. Det känns dock lite underligt att jag inte har någon aning om hur min höst kommer att se ut. Jag har inte sökt till någon utbildning då jag verkligen inte har någon aning om vad jag vill läsa så istället har jag sökt massor av jobb. Idag sökte jag ett toppenjobb som jag verkligen håller tummarna på. Fast, egentligen spelar det ingen roll vad jag får. Jag blir lika glad ändå! Jag har en plan b dessutom, så det blir bra vad som än händer. Nu i sommar har jag sommarjobbat på ett äldreboende vilket har varit hur kul som helst, så många härliga gubbar och damer. Det området skulle jag absolut kunna tänka mig att jobba inom, man får ju så mycket tillbaka. :>
 
Nu skall jag göra mig lite té och sätta på en film, blir perfekt!

Kommentarer
tinabanck.blogg.se säger:

Fin bild. :)

2013-09-12 | 18:51:16
Bloggadress: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback