Min sommar

 
Glass i stora lass, sola och bada, bästis Fridas student, myskvällor i massor, femkamp med goaste Emelie på Liseberg, partyparty, jobb, tjejmiddag hos mig med bästaste tjejerna, midsommar med mina bästa, fint väder, massor av umgänge med familjen, utflykter till våra fina öar här på västkusten, kvällspromenader, tapas med tjejerna, avskedsmiddag för Olivia som rymt till huvudstaden, finmiddag med rosévin och räkor tillsammans med Frida efter att ha sett 'Känn ingen sorg' på bio, shopping, ännu lite mer jobb och massor av fint umgänge med mina underbara vänner. Ungefär så har min sommar sett ut, det har varit den bästa på länge. Men nästa år skall den bli bättre än bäst! Något av det bästa som hände i sommar var att jag överkom min rädsla och äntligen satte min fot på både Lisebergsbanan och Balder, mycket tack vare min fina bästis Olivia! Efter en heldag på Liseberg och 'milda' åkattraktioner beslöt jag mig för att bara göra det och det var det bästa jag gjort på länge! Sååå kul! Tänk vad jag har missat... Är så stolt över mig själv som äntligen vågade, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback