Automatic

Hejhej, har precis lyssnat på den där biten på Automatic. Den låter riktigt bra! Inte Tokio Hotels vanliga sound, det måste vara en av de mer "Sience fiction" - inspirerade låtarna, även om det handlar om kärlek.. ;) Det lät i alla fall VÄLDIGT bra och jag längtar tills albumet kommer ut! Tills dess ska jag skaffa de andra skivorna (!).
Kan ju inte lyssna på youtube och på de få låtarna på mobilen hela tiden. Haha.

Idag kom jag hem med mina fina skor från H&M (de har faktiskt bra skor där), en tisha i en storlek för stor till gympan från Gina och en jättefin & mysig stickad "tunika" från Rut m.fl.
Efter vi åt följde jag med mamma till frölunda torg där hon skulle hämta sina nya glasögon och då kikade jag in i Kicks lite snabbt, kom hem med (haha) en ny mascara och en ögonskuggepalette & 4 hårinpackningar, betalade bara för mascaran då jag fick ögonskuggorna och hårinpackningarna av kassörskan för att jag var så söt! :D Haha, fick även komplimanger för håret. Haha. :)
Kommer visa bilderna på det jag köpt så fort det går att lägga upp bilder! (När jag bloggar och bilder finns med i inläggen sitter jag vid den andra datorn)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback