Julafton

Moster, mormor och jag. Love.
 
Min julafton var som vanligt väldigt mysig med Kalle Anka klockan tre, glögg, julgodis och julmat i massor, julklappsspelet och härligt vilda diskussioner bland annat om huruvida Ernst är bra eller inte (haha, av allt man kan diskutera?) men det bästa av allt är ju att jag har en sån fantastiskt fin familj. Jag har alltid *peppar peppar* haft lyckade julaftnar utan bråk och ståhej och det är jag otroligt tacksam över, är så glad över att min familj alltid har haft vita jular med bara en massa kärlek. Det minst viktiga på julafton är ju såklart julklappar, men jag måste säga att jag överträffade mig själv i år haha. Jag hoppas verkligen att alla tycker om det som de fick! Jag är jättetacksam över de fina julklapparna jag fick. Överraskades bland annat med en superfin kappa jag spanade in i höstas och både en cupcakemaskin OCH cakepopset. Det lär bli en hel del bakning i vår kan jag lova! Jag hoppas att ni också hade en fin julafton. ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback