Fjärde advent

Åt frukost för en stund sen framför dagens avsnitt av julkalendern, den är ju faktiskt helt okej! Betydligt bättre än de som varit de senaste åren (förutom Tjuvarnas Jul då som är en klass för sig), fast jag hade önskat liiite mer jul i den. Jag menar, om de nu ska uppfinna julen kan de väl göra det ännu mera? Nåväl, nu befinner jag mig i min varma och gosiga säng igen, persiennerna är fortfarande neddragna och jag har min julbelysning tänd. Tänker ligga här och titta på Nightmare before christmas tills föräldarna är färdiga i köket. De håller på att göra sillen för iår, efter det ska vi göra godis! Betydligt roligare och godare. Eftersom stormen inte har kommit än *peppar peppar* lutar det mot att vi beger oss till Liseberg senare, åh så mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback