Dich und miiich...

Hejhej! Sov jättebra inatt. Skönt. Har fixat mig och väntar på mamma, sen drar vi till stan. :)
Lotta ligger och skäller, ska se vad hon vill....
30 sek senare: Haha, hon ville gosa. ;D Så hon ligger i mitt knä nu. Snuttegull. <3

Igår skrev jag ju att jag trodde att man skulle få höra själva Tokio Hotel spela men det fick man ju inte, men IDAG ska man få höra en bit av Automatic och Automatisch på mtv! Yeey! :D
Så när jag kommer hem blir det direkt att kika in på mtv!
Just nu sitter jag och sjunger typ kareoke på tokiohotel.com. Haha, finaste låten ju: Rette mich. :D

Dich und miiiiiich!
Haha.
Man ser ju videon samtidigt och jag tycker det borde vara olagligt att vara så söööt som Bill är! :O<3


Naajs :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback