Halsbränna :(

Hejhej, är hemma från skolan idag. Vaknade upp med en för j*vlig halsbränna och var kokhet. :( Hoppas det blir bättre snart!
Aja, i fredags efter skolan (vi gjorde faktiskt typ ingenting, haha) så följde Frida med hem och så vid 6-tiden typ åkte vi till Liseberg för att gå på NRJ in the park. Skitkul var det! Vi träffade Mia som hängde kvar med oss. :)
Arash & Swingfly var grymmast! :D Dead by april var faktiskt också bra, på Losing you. Darin var helt okej men de två tjejerna, Sherie (?) och Janet var inte alls bra! :/
Men det var en kul kväll i alla fall!
Haha, jag och Mia dansade loss till Arash, när jag gick i den förra klassen (vilket är min nuvarande klass... hahaha) i 6:an så var hela klassen (liten klass) liksom ett "gäng" typ och vi lyssnade på Arash jättemycket så det var kul. :)
I lördags gjorde jag och Frida inget särskilt, vi tog lite kort och så. Träffade Hajan. :)
Senare på kvällen när Frida hade åkt, hade vi en liten kräftskiva. Bara familjen. Det var mysigt.
Fast jag hade väl en "räkskiva" haha, gillar inte kräftor...

Igår hände inget speciellt, duschade, la på en ansiktsmask på kvällen (choklad, muuums!) och målade naglarna.
Rosa med en halv vit blomma på ena tumm-nageln. Finfint blev det! Målade även mammas naglar likadant, hon blev jättenöjd. :D Förut beställde jag lite Tokio Hotel saker. Kommer förhoppningsvis imorgon eller i övermorgon. :)

Nu ska jag fixa lite saker, återkommer. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback