Niondekluddare? :)

Hejhej, idag gick jag upp runt kvart i 7 efter en kvart av snoozing. ;) Hehe. Det kändes lite ovant men ändå bra. Var faktiskt nervös.. Haha, förstår inte varför? Det är ju inte så att jag har hamnat i en klass med helt nya människor! De flesta har jag ju kännt sen lågstadiet, då vi gick i SAMMA klass! Haha. Men det brukar väl vara så, jaa. Nu är jag en nionde-kluddare som mamma sa förut.. Haha? x)
Vi gjorde inte särskilt idag, fick en massa papper och så lärde vi känna varandra. (Trots att jag redan känner de andra.. Men lärarna och Frida&Olivia känner ju inte de som jag gör, hehe). Efter lunch åkte vi till Sandarna och spelade minigolf (vid majorna), det var jobbigt för det var så vaaaarmt! :P
Efter skolan åkte jag hem och tittade på Tyra Show och the Simpsons.. Hihi. :)
Nu har jag ätit och så, har även röstat till musikgalan på mtv.
Såhär röstade jag:

Best female video: Taylor Swift- You belong with me (Jättebra låt och killen i videon är sjuuukt söt! haha)

Best hiphop video: Flo Rida - Right round (videon är inte så bra men låten är ju väldigt bra, hahaha)

Best male video: Ne-Yo - Miss independent (låten är riktigt bra och Ne-Yo är gullig. ^^ )

Best new artist: Lady Gaga - Pokerface

Best pop video: Britney Spears - Womanizer (ofc!)

Best rock video: Green Day - 21 guns (braa låt!)

Video of the year: Beyoncé - Single ladies (tycker att videon är härlig på något sätt. haha)

Breakthrough video: röstade faktiskt inte på någon där, fanns bara en massa konstiga artister.. Haha.

Nu drar jag härifrån, ha det gött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback