29/8-09

Godmorgon alla! Det verkar som om internet på min dator tog en paus från att vara "elak" (haha) för idag funkar det inte heller. :(
Aja, jag vaknade faktiskt runt halv 10 idag men låg i sängen till halv 11. Skönt att bara få ligga och ta det lugnt. :)
Har ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen, att jag inte har gjort det än kan man fråga sig... Mitt hår är attackerat av en massa hårspray... (Från lägret..) Så det blir skönt att få bort det. :P

Till något annat, vad lyssnar ni på just nu? Kanske till regn, musik eller som jag - SKRIKANDE BARN?! Hahaha, det är så störande att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Seriöst, 40 minuter! Hur orkar de?! :P
Men... Tittade ni också på Kristallen-galan igår? Kanske inte de bästa som vann... Förutom när Carina Berg vann förstås! Hon och Carolina Gynning är ju grymma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback