Måndag

Hejhej, förlåt för kass updatering men det blir ju så. När det är sommar vill man inte sitta framför datorn hela tiden, men jag skriver allt som jag har gjort lite kortfattat.
I början av förra veckan när det var sol och varmt åkte jag, mami, brorsan och mormor in till slottskogen (kan tas som barnsligt men det var jättemysigt ju! :)), har varit med Olivia, slappat på balkongen i hotpants och linne :)
Igår åkte jag hem till Olivia, Frida kom också lite senare.
Då tog vi bussen till Älvstranden (vid Eriksberg) och gick runt på prommis och tjööötade som vanligt. <3

Idag gick jag upp typ halv 10 efter en halvbra natt, eftersom vi passar Zion igen och jag är den som är Zions favorit här (yeey) så låg han ju i mitt rum, först låg han på sin handduk&jacka men efter ett tag hoppade han upp i min säng där han lade sig på mina ben. Det var inte kul för jag låg på sidan med ena benet på det andra så benen somnade ju, haha. Fick ruska till med benen lite så att jag kunde flytta på benen. Ett ganska långt tag låg han med huvudet på foten, det var okej - hade ju ändå typ somnat då.
Men sen vaknade jag när pappa skulle till jobbet, och det är TIDIGT!- pga av en lite skällande hund, haha. Och sen vaknade jag och sov resten av morgonen.
Men Zion är väl typ bara ledsen, haha.

´10 i 12 satt jag på spårvagnen påväg in till stan, centralen där Frida och Olivia skulle hoppa på och så åkte vi ända till Östra Sjukhuset där vi skulle träffa Sammy, Patrik och John för att besöka Linus.
Vi satt och pratade i ett rum, det var kul. Det är alltid lika kul med klassen, men det förstås... Vi är ju ingen klass längre...
Men till detta året blir det jag, Frida, Olivia och Linus i en grupp och de andra niorna i en grupp (tror jag, eftersom vi har gjort olika saker vid olika tidpunkter..) Så det blir iallafall en av de i klassen.
Men iallafall, vi pratade och hade skoj, skämtade och sånt där.
Vi hade även köpt en liten nalle med ett hjärta där det stod "Världens bästa kille" och ett kort.
Krya på dig Linus!♥
När vi skulle gå hoppade alla på bussen in till stan, under tiden hade vi övertalat (trodde vi) John till att följa med oss i stan och vi försökte övertala Sammy att följa med också, men det gick inte.
Haha, kramar blev det iallafall när vi gick för att köpa Frapino. Mums det var gott! Köpte en med choklad. ;)
(För er som inte vet är det typ is, mjölk och en smak- tror jag? haha. Det var gott iallafall!)
Efter det gick vi runt lite, träffade på Michan som sprang fram och kramades :) Och Hajan inne i nordstan.
Sen skiljdes vi åt, Frida stack till arkaden för att träffa sin mamma, Olivia stack till sin vagn och jag till min. (Som föresten åkte väldigt segt precis innan min hållplats.. Störande ju..)

Nu ska jag nog ta mig lite mat.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback