Måndag

Hejhej, skrev ett inlägg igår kväll men det funkade inte att publicera det. Så jag klistrar in det här istället...

Tjena tjena. Försökte att sova förut, men jag kunde inte. Det var för ljust ute. :P
Så jag zappade mellan en konstig film på trean och room raiders maraton på mtv. Haha.
Åt middag för några timmar sen, ja. Jag har alltså inte gjort något speciellt idag.
Men jag lääängtar tills tisdag. :D Jag bara älskarälskarälskar och... ÄLSKAR att köpa kläder/skor/väskor/kosmetika ja - you name it! Haha. Är man en tjej så är man. :)
Fast så mycket ska jag ju inte köpa på tisdag... :( Haha.

Igårkväll kollade jag och mamma på filmen på trean, den var rolig den. ;)
Sen gick jag och la mig för att sova helt ostört... Zion fick sova i vardagsrummet, vi satte upp ett "staket" typ, ni vet som man har när man har småbarn. Så han stannade ju i vardagsrummet och jag fick min skönhetssömn. ;)
Jaaa, snart börjar skolan igen... Suck. Det hade varit skönt med mer sommarlov men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna igen. Förutom all SO, haha.
Har faktiskt inget mer att skriva, skriver så fort det kommer upp något. ;)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback