051209

Heej! :)
Puh! Nu är veckan gjord och jag kan pusta ut.
Hela veckan har bestått av plugg, plugg och ännu mera plugg. Hade ju svenska-prov i onsdags, svenska bok - redovisning och no-prov igår.
NO-provet gick bättre än förväntat, trodde det skulle vara jättesvårt men det var det verkligen inte. För min del då. :)
Och på svenskaprovet fick jag VG. Yeey! :)
Vi tränade inför julteatern igår på elevens val, det blir ju skitbra! Vi har inte tränat så mycket iår- ändå sitter det! :D

Efter skolan var jag hur trött som helst men efter många om och men följde Olivia med hem för att umgås i ungefär två timmar.
Nu ligger hon och sover på luftmadrassen i mitt rum! Haha! :D
Vi åkte till Frölunda och kollade runt lite där, Olivia bjöd på en chai-latte. Sötis! <3
Och sen skjutsade mamma & pappa oss till Olivia för att hämta hennes saker + att få träffa Piff och Puff (hennes nya fåglar! :))
Innan vi åkte hem åkte vi till "Filmtajm" vid Frölunda och hyrde Benjamin Buttons otroliga liv och köpte en Ben&Jerry! Halfbaked in my heart! :)
Vi satt och tjötade ett tag, men när klockan var runt halv ett var båda dödströtta och gick och lade oss.
Jag vaknade för ett tag sen, lite roligt att precis när jag öppnade ögonen så gjorde Olivia det också, men nu ligger hon och sover och jag sitter här i köket.
Funderar att gå och väcka henne, hon ska ju rida idag...
Vi får se! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback