071209

Hejsvejs!
Idag har jag bara haft typ 3 lektioner. ;)
Hade ju teaterträning hela förmiddagen, det gick la bra.
Är inte nervös än men det kommer väl på onsdag! :)
Ja, sen var det elevrådsmöte, vice sekreterare in tha house! ;D yeah!
Sen var det musik där det var dags för presentation om mitt älsklingsband Tokio Hotel!! :D<3
Satte på min absoluta älsklingslåt med dem: "Ich bin nicht ich". How hot! :)
Hajan & David berättade om Lil Wayne, fick lyssna på några sköna låtar där med! ;)
Efter all musik var det dags för svenska där vi gick igenom svenskaprovet, sedan hade jag matte. Lika kul (not) som vanligt! ;)

Nu sitter jag och lyssnar på...
ICH BIN NICHT ICH!!!! Så grymt!
Tjolahopp, nu vet jag inte vad jag ska skriva...
Istället för att skriva en massa onödig skit rundar jag av nu! Haha! ;)
P&K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback