091209

Hej, idag har det varit en riktig kulturdag med teater, bild och film.

Julteatern var grym! Alla var så fina och duktiga, kan lägga upp bilder sen när jag får de.. :) (Mamma filmade bara..)
Jag var i alla fall en zigienare, blomsterflicka och ett monster (haha).
Teatern handlade om en drottning som blev elak när kungen dog och så blir hon förvandlad till ett monster och man får följa monstrets väg  till att bli snäll i olika situationer.
Till slut blir hon snäll igen och det blir fest, ja det var kortfattat men jag tror ni förstår? ;) Annars är det bara och fråga. ;)
Jag och Olivia fick varsin ros från mamma efter föreställningen. :)
Efter en massa applåder och beröm från Glen (haha) gick jag och Olivia till resten av klassen som hade bild (de gick i förväg).
Lunchen var chiligryta med smak av choklad och nachoschips. Det är helt okej men det smakar lite konstigt... Hehe.
Efter lunchen tittade vi på film, Flugornas Herre, den var ... konstig? Både tråkig och rolig, aja, tyvärr hände det väldigt tråkig sak och jag är jätteledsen för din skull. <3

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback