091221

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det är la roligt HURRAAA!! :D
Vaknade vid halv elva och kollade mobilen då jag hade fått ett sms som löd ungefär såhär: "Titta ut genom fönstret!<3" Vad ser jag? Jo hela gården är täckt av snö och det snöade ett bra tag till efter det. :D


Oj vad dålig bild, aja så blir det när man tar kort med en webcam på sin mobil... Höhö.

Fixade mig för en stund sen. När jag hade kletat på mascara råkade jag peta mig i ögat med en ögonbrynsborste... Trodde att jag skulle bli blind... Haha!
Om en timma blir det att at vagnen in till frölunda och hoppa på bussen till stan. :)
Det var ju så längesen jag och Jasmine sågs, så det blir kul! :D

Gissa vad jag gjorde förut... Jag kikade runt bland julklapparna under granen... Såg att ett ganska stort paket är adresserat till.... MIG! :D Hihi.




Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback