091226

Hejhej!
Nu är jag jättemätt! Har käkat tacos efter en hel dag med shopping.
Väcktes vid åtta idag av pappa för att vi skulle åka till elgiganten och kolla på en kamera, den kameran som vi skulle kolla på var slut men tur var väl det - den hade A-BATTERIER! Nej, jag vill ha en kamera som man laddar. Vi åkte hem efter jakt på en kamera och åt frukost, vid tio-tiden åkte vi till elgiganten i Nordstan (brorsan skulle kolla på ett spel också) och så visade en expedit oss en jättebra kamera som var guldfärgad, och en kamera som var snäppet sämre som var rosa. Så inom vintern kommer jag köpa en kamera. Yeey!
När vi ändå var i nordstan gick jag och mamma in i H&M divided och jag köpte en jättesöt kofta.
Sen släpptes vi av vid Frölunda Torg där vi tillbringade några timmar...
Köpte två fina toppar på MQ. En är svart, långärmad med fina axlar. Och den andra är vit med ränder, röda, blåa och svarta ränder.
Därefter begav vi oss till Gina Tricot där jag köpte en kofta/cardigan och två coola tishor.
På BikBok köpte jag en pyamas, mysig och söt och slutligen gick vi till H&M där jag skulle leta efter en kjol.
Köpte en svart tajt kjol med gulddekor. :)
Ska visa köpen sen, måste bara ladda kameran. ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kika runt lite.
Vi hörs.
Puss<3


Kommentarer
hannah emelie och chantelle säger:

hej fin blogg du har!

ny design på våran blogg ta gärna en titt

och kommentera vad du tycker! :)

2009-12-26 | 18:13:20
Bloggadress: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback