Andra Avenyn

Hejhej, har suttit och tittat på Project Runway och Andra Avenyn, bäst!
Är lite kär i Kim... :)
Vad händer imorgon? Själv har jag inget planerat, det är så skönt med jullov nu! Verkligen! På tisdag har jag i alla fall planer, då blir det Jul på Liseberg med Olivia! :D Först bär det av till henne där vi ska kolla på teatern vi hade i fredags, när vi imiterade lärarna... Det bästa var ju när Stefan och David skulle vara mig och Olivia! Haha! De hade peruker... :D

Just nu sitter jag och smsar lite, fick ett sms från Frida förut där hon berättade att Brittany Murphy är död! :O
Helt sjukt ju! Hon hann bara bli 32 år gammal. :( R.I.P.

Update: Imorgon ska jag vara med Jasmine! :)<3

Nu ska jag kika runt på bloggar en stund, puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback