Myskväll med film och fyrverkerier! ;)

Jahapp, då har man pluggat matte ett tag, ska fortsätta lite till så att hela kapitlet is over with idag, har ju bara två sidor kvar! ;)
Idag händer tråkigt nog ingenting, Olivia frågade om jag ville åka till henne och kolla på fyrverkerierna och så men ingen av mamma och pappa ville köra hem mig inatt och det är NO WAY att jag åker spårvagn själv inatt! Familjen hade ju tänkt gå på bio men eftersom varken pappa eller bror vill se den filmen ska jag och mamma gå på den på torsdag! :) Yey. Har aldrig varit på en 3D film så det blir jättekul! :D

Men vi ska nog gå ut vid tolv inatt och kolla på fyrverkerierna i alla fall! ;)
Innandess blir det myskväll, det är inte alls ofta vi har det som hel familj.
Oftast blir det liksom jag och mamma. ;p

BTW: Tack Olivia för julklappen! :D Hoppas din kommer snart! :O ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback