Chai Latte :)

Hejhej, har precis kommit hem från kyrkan. Det var högmässa, men det var kul ändå, eftersom det var barn och ungdomsgrupper som sjöng i körer och så. Och så handlade det om kärlek. Jag. Älskar. Kärlek.
Satt med Jasmine, hennes kompis som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på... Förlåt!, Emma och Linnea. :) Pappa och mamma skulle egentligen hämtat mig efter kyrkan, men de hade nog blandat ihop tiderna, efter en kvart så gick jag hem istället. Och nu sitter jag här med en kopp CHaiLatte! ;D Har blivit helt beroende! Haha. Det kan inte vara bra att dricka så mycket chailatte? Haha. :) Men det är ju sååååååå GOTT!! Pappa köpte en sån där "riktig" visp som man har när man skummar mjölk, igår. Så med den blir det jättebra! Tar ganska lite baristamjölk i ett stort glas, när jag har vispat mjölken når ju den nästan upp till glasets kant. ;D Häller i allt såklart! Men det är nog inte heller bra... Haha, jag skiter i det! ;)


Muuums



Ska lägga ut en bild på gårdagens röstning på melodifestivalen sen. ;)

Kommentarer
madde säger:

Haha, tänk att vara beroende va något man dricker, det måste jag testa! haha xD

2009-02-22 | 20:48:08
Bloggadress: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback