Dagens outfit :)

God morgon! :) Onsdag morgon och snart dags att dra till skolan... Kollade på Vakna med the voice (as usual) och då var ju Kenza med. Jag är typ beronde av hennes blogg, hon verkar vara en sån schysst prick. Och så är hon sjukt söt! :) Så kolla in hennes blogg om ni inte redan har gjort det! ;) Och glöm inte att tipsa om min blogg för den delen. ;)
Jag vill smaka på is chai (kall chai latte), om det är gott så är det ju suveränt till sommaren! :) Man kanske inte vill ha varma drycker då... ;p
Ja, jag vet att det inte har dykt upp så många dagens outfits, men det är så tråkigt väder och så. Det blir ju jeans, tröja/kofta, sjal och uggs. Inte så kul? Men till våren, DÅ! ;)
Men såhär ser jag ut idag...

 

Nu måste jag gå till skolan, ses sen! Puuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback