Dagens :)

Hejhej! Idag var det engelskaprov, fick VG, hade fått MVG om jag inte hade gjort några slarvfel - vilket jag nu gjorde... Lite sur blir man, men hey om jag inte hade gjort de få slarvfelen hade jag fått MVG. Och dessutom räknas det provet typ inte in i betyget... ? ;P Efter provet skrev jag, Olivia och Frida ett brev till Linus, om vad vi gör och så. Han fyller ju år idag, grattis grattis! :)
Det blev svenska i biblioteket, inte så mycket gjort... Hade typ ingen inspiration till min bilderbok idag... Ja, vi har ett projekt där vi ska skriva två bilderböcker, en bok ska vara till små barn och en för lite äldre, den boken som vi blir mest nöjd med (man skriver två böcker var) ska tryckas. Så det är ju kul. :) Slöjden var lite tråkig idag... ;P Niorna gör ju nationella proven just nu så vi var ju "ensamma" på slöjden, förutom när Patrik och John dök upp. Måste säga att John blev väldigt fin i hårspännet... HAHA! Stackarn... x)
Efter lunchen bar det av till Ruddalen, för.... SKRIDSKOTAJM! Det är ju jättekul! När man kan det iallafall... Jag har ju en tendens att alltid glömma av det jag har lärt mig, dvs. det jag lär mig på slutet när vi åkter skridskor. Sen glömmer jag av det tills nästa gång... Men jag har lovat mig själv att försöka hinna med att åka skridskor oftare på fritiden. :)
Japp, sen var spårvagnen sen så jag fick stå där och frysa lite... -.- Dagens middag - pannkakor! ^^
Ja, det var ju dagen det där... Sen blev det videosamtal med Frida i en halvtimma ungefär. :) Det blir väl ingenting nu i helgen antar jag, vi kunde ju inte åka till Olivia, och så har jag faktiskt ingen lust... Och sen ska jag och mamma kolla på resväskor imorgon efter skolan... ;P Aja, men på sportlovet .... DÅ FRIDA & OLIVIA! Då ska ni banne mig komma hem till MEEEEEJ! ;D Vare sig ni vill eller inte... ^^
Just nu sitter jag här och tråkigt... Hade ju ingen läxa tills imorgon så jag var/är ju fri ikväll, har inte utnyttjat tiden... Haha! ;P Jag är jättesugen på Chailatte! Ska se om mamma har lust att svänga in på Expresso House och köpa en chailatte till mig, imorgon. ;) Men jag har hört att man ska kunna göra egen chailatte, det finns ju något pulver med det. Men vart kan man köpa det då? Har expresso house? (Läste det på en blogg, vill bara se så att det stämmer...). Nej, nu ska jag gå och ta mig en varm choklad... Se ya later! <3


Längtar efter sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback