En liten lista... ;P

Namn: Anna

Född: 13 november 1994

Ålder: 14

Bor: Göteborg :)

Skola: Går i högstadiet, åttan.

Intressen: Blogga, kompisar, styla (hår,kläder, smink), pyssla, shoppa och mycket mer. Hihi, det får ni ju reda på om ni läser i bloggen... x)

Familj: Mamma, pappa, storebror på 16 år, en hund som heter Lotta. :)

Bästa köp: Min skinnjacka från Shyme och andra plagg.

Sämsta köp: Det är ett plagg som jag aldrig användt... Kommer inte ihåg vad det var för plagg men någon överdel iallafall... Haha. Stackars mamma x)

Favoritgodis: CHOKLAD! :)

Favoritfilm: Titanic, Grease, Benjamin Buttons otroliga liv, Pirates of the carribian och många fler. :)

Smink: På vardagar brukar jag ha lite puder och concealer för att täcka, mascara, lite kajal och lite läppglans då och då. 

Musik: Pop, r&b och soul lyssnar jag mest på.. ;P

Ja, ville bara få med den listan också, inte för att jag vet varför då men... Haha. ;P

Kommentarer
ELLINORAK säger:

oj ingen aning.. den fanns där automatiskt :P Har "fashion" som grund (man kan ju välja olika designers i början :p

2009-02-04 | 18:54:57
Bloggadress: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback