Hej o hå!

Hejhej! Hade engelska första lektionen i stora konferensrummet. Vi, jag, Olivia och Frida, fick prova på smartboarden. :) Kuligt, det blev lite fjantigt... Haha. x) Sen var det matte, teknik (klara med bron nu! (; ), svenska och gympa. Gympan var ju jättejobbig! Fick vara med en tjej... Ja... Tror ni förstår vad jag menar? (tjejerna har gympa för sig och killarna för sig, förstår ni nu?) Ja... Och det var styrketräningsstationer, lärarna skulle slå en tärning och den som inte skulle göra övningen på stationen (två o två) skulle springa så många varv som det stod på tärningen. Tjejen jag var med fick springa 1, 2 och 3 varv typ hela tiden. Medans jag fick springa... 4, 5 OCH 6 varv! Och efter man har sprungit skulle man göra övningen på stationen också... Haha! x) Ja, när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen, tvättade bort sminket och tog på mig pyamas. Det kan vara skönt att pyssla om sig själv ibland. :)
Nej, nu ska jag äta. Puss<3

Kommentarer
ELLINORAK säger:

är det? haha okej nice för henne :D:P

2009-02-03 | 18:44:19
Bloggadress: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback