Hos Sandra :)

Hejsan bloggen! Sitter hos Sandra nu. :) Vi var hemma hos mig förut och flumma oss lite... Haha. x) Vi "lekte" med den där inspelningsgrejen och förvrängde rösterna, gissa om vi skratta! :)
Ja, nu är vi hemma hos Sandra, kom hit precis efter en liten prommis från mig till Sandra. Mycket snack däremellan. ;)
Såg en kille som jag inte har sett sen jag var liten, han sa hej till oss och Sandra sa hej tillbaka. Jag blev ju lite blyg där, haha han var ju söt! :) Och sen frågade jag ju självklart Sandra vem det var. Och hon sa "Brahim". Och jag ba (sorry) "WHAT?! Allvarligt? Skojar du med mig?". Alltså, det var Dannes (min brorsa) gamla kompis från smycke. ;)
Men jag har ju bara ögon för en kille... Jag går inte runt och är kär samtidigt som jag går runt och flirtar med andra. Nej, nej, nej! Haha. ;p

Jag hoppas verkligen att Forever21 kommer till Sverige, till Göteborg med andra ord. Haha. ;)
Det skulle vara sååå bra! :) Jag älskar verkligen forever21, deras finfinfinfina kläder, billiga priser och ursnygga accesoarer. Det är verkligen en jättebra butik! :)
Nu ska jag ta och runda av här. ;)
Puuss och vi ses sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback