Melodifestivalen och uggs

Va fort den här dagen har gått! Och ändå har jag inte gjort något speciellt... ;p Mormor kom hit och fikade lite och sen har jag inte gjort något. Haha, kollat runt på datorn, ätit och nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla på melodifestivalen! :) Men jag hoppar inte in i duschen än... Haha, ska kolla runt lite till... ^^


12 minuter senare...
Kollade lite på ellos, där finns det jättesöta uggs för 249:-
De är 27 cm höga, d.v.s en liten bit lägre än de som finns på skopunkten. De finns i färgerna svart, brun, rosa och grå. Jag skulle kunna tänka mig ett par, bruna isåfall... De som jag har nu börjar bli lite konstiga... ;p
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det... MELODIFESTIVALEN!! Yeey, vet inte hur många gånger jag har skrivit det... Haha! ;)
Puuss och godnatt om jag inte skriver ett litet inlägg efter mello sen... ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback