Melodifestivalen! :)

Hejhej! :) Sitter och lyssnar på Marie Serneholt "Disconnect me". JÄTTEBRA! :D Synd att hon inte gick vidare, jag är säker på att hon kunde gå långt om hon skulle gå vidare till den stora finalen! (Eurovision)
Riktigt söt är hon också! :) Hon och Måns är ju värsta perfekta paret! Och Måns ska vi heja på om 18 minuter, eller hur? Hihi. ^^ Alla andra gillar jag inte... Haha, Amy Diamond har jag aldrig gillat. Nej, i can't stand her! Usch... x)
Och Markolio? Det här är inte barnkanalen? Haha. ;P
Aja, HEJA MÅNS! :) Då ska jag iallafall bänka mig framför tv:n med godis! ;)

Här kommer en video med Marie! :)

Yeey! :)



Är hon inte söt? :) Nej, nu ska jag paxa min plats. Haha, ifall Danne får för sig att kolla på Melodifestivalen idag (tror inte det men ändå..) Haha. ;)

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Hanna säger:

SV: Javisst är det gratis :) Klicka på länken under min ipod, så kommer du till den sidan jag använder mig av.

2009-02-15 | 10:20:41
Bloggadress: http://pitbullkramare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback