Spårvagnskrock! :/

Hejhej! Vaknade runt niotiden, så skönt att slippa skolan! :) Men så blev det inte, haha. Var tvungen att gå upp till skolan och hämta noböckerna (+ tyskaböckerna)... Mamsen följde med, haha. ;p
Men så såg vi någonting JÄTTEHEMSKT på opaltorget! En ny spårvagn har krockat med en gammal spårvagn! Förarsätet i den nya vagnen var liksom inne i den gamla. Det såg jätteäckligt ut! :( Men föraren klarade sig som tur. :) Två passagerare i den andra vagnen (tekniker) blev lite skadade de också. :( Om ni vill läsa om det kan ni gå in här.
Usch, tur att jag inte såg krocken... Det hade jag inte klarat av... Hatar sånt här. :/

Ja, men nu tänker jag skriva om något annat! :)
Idag ska jag vara med Sandra, vet inte när men jag ska ringa henne sen. Vi brukar ju träffas vid 1-2tiden. ;p
Det hade snöat inatt, det såg man imorse, men nu börjar det smälta bort. :( Vilken start på sportlovet då? Jippie snö! Sen några timmar senare, jaha då var snön borta... -.- ;p Hehe..

Det här har jag på mig idag, varmt och skönt! :)

Mysig tröja. ;)


Kommentarer
frida säger:

va kul med sandra (:

vilken tid ska jag komma till dig imorgon? <3

2009-02-09 | 12:04:27
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback