Uppdate

Hejhej bloggen, sitter här och pluggar. Har noprov på onsdag och matteprov imorgon. Imorgon stannar jag kvar i skolan för att laga mat till föräldramötet, klassen ska bjuda på Italiensk buffé och hela klassen ska faktiskt stanna kvar i skolan efter gympan. :) Mys på det. Det är alltid lika kul med just min klass. :) Efter, före eller under föräldramötet ska vi äta den där buffén, vi elever ska också käka. ;) Kommer antagligen bli information om skolresan, Linus och lite annat. Men det blir ju mysigt. Jag och Olivia var ju ensamma en gång, ni vet när vi skulle göra smörgåsar till ett jättestort föräldramöte med alla föräldrar på skolan (eller inte alla, men högstadieelevernas föräldrar). Och det var ju kul, nu är det hela klassen. Så jag kommer därför inte blogga förens på kvällen. Och då ska jag plugga också, men det kanske blir något inlägg imoron bitti innan jag drar iväg till skolan.

Har bestämt mig för att börja skriva dagbok igen, har en som jag har skrivit i som en blogg ungefär och vilka jag är kära i och så.... Men jag skrev i den så lite och så, har haft den sen jag var åtta år och det är ändå typ bara 50-60 sidor som jag har skrivit. Så nu tänker jag leta efter den perfekta dagboken, en tjock, snyggt yttre (haha) med lås. Misstänker att Danne har gått läst i min ex. dagbok. x) Så då ska jag ha en med lås! Där kommer jag inte skriva som i bloggen, utan mer privat. Det kan vara bra, och sen blir det väl roligt när man är äldre och läser om hur man var när man var ung och så.  ;)
Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback