Bilder från tisdag, tjejorna o jag! :)

Hajj! Har ätit och glott på tv en stund...
Uppdate - Eftersom pappa stekte förut så blev det halt på hallgolvet, jag var då nära på att halka. Vilket jag inte gjorde. :)
Men... När jag snackade med Frida i telefon halkade jag så att mobilen flög ur min hand och landade på golvet, ut far det där batteriet eller vad det är (?) (a), och jag föll med en duns ner på golvet. Fick för övrigt blåmärken. :(
Det gjorde verkligen svinont! Det gör det fortfarande, särskilt när jag går. :( Och så har jag vrickat handen också. Vilken sjuk dag! Haha. ;p
Ja, men här kommer bilderna från tisdags! :)



Bjuder på den :)


Konstig bild... x)



Sötis Frida :)


Älskar den här bilden Frida! :D


Och den här..


och den här... :) Haha ♥


KLADDKAKA! :D


MUMS FILIBABA! :D


Haha, här får ni en bild på Olivia :)


Kollade på bilddagboken en stund. :)

Ja, det var det. Nu ska jag kolla på andra avenyn med mamma. :) (Ja jag har sett det men ändå. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback