WHAT?!

Vet ni vad jag har fixat nu? En iPod till bloggen! :) Nu kan ni lyssna på musik medans ni läser min blogg! :) Ni får själva sätta igång den, det blir väl jobbigt för er om musiken bara startar på en gång? ^^
Ni kan gärna tipsa om låtar så kan jag lägga in det. :)
En av mina favoritlåtar är iallafall Alphaville - Forever young. Älskar den låten! Det är en sån känsla i låten. Hihi. :)
(iPoden ligger under Länkar.)


Har ni läst om den där 13 åriga killen som blev pappa, han var 12 år när hans 14:åriga flickvän blev gravid. Asså... Ett barn kan väl inte bli pappa heller?! De är inte ens byxmyndiga än! Ni kan läsa mer om det här.

Vet ni vad jag läste nu!? Det är inte helt säkert att Alfie som killen heter är pappa till barnet! :O Tydligen har Chantelle, flickan, haft sex med många killar. Uhm?! Läs själva! :O


13årig pappa eller... inte?

Kommentarer
madde säger:

Jag vet, det är läsligt.. tänk att få barn så tidigt!

2009-02-17 | 17:40:28
Bloggadress: http://maddellleinehh.blogg.se/
yvonne kjellman säger:

Så typiskt killar att säga att dom inte är säkra på att dom är pappan! Sen kan man ju undra hur någon överhuvud taget vill ha sex med en 12-årig pojke, inte f-n är dom speciellt läckra.

Yvonne

2009-02-18 | 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback