Yeey internet funkar!

Hejhej bloggen! Guess what?! INTERNET PÅ MIN DATOR FUNKAR IGEN! :D:D:D Haha, nu blir det vanlig bloggning med mycket uppdatering, eller iallafall mycket mer än vad det har varit på sistånde! :)
Ja, igår klippte jag mig, är inte så nöjd... Ville ha Lauren Conrads frisyr, med snedluggen och allt. Men det blev inte bra, och man kan verkligen inte se att det är som Lauren Conrads frisyr! Det gör mig lite sur... Eller mycket, frisören lyssnade ju inte på mig... -.-
Aja, det kanske är bättre imorgon? Tvättade håret idag så att alla produkter hon använde inte sitter i längre. Så vi får se imorgon om det är bra eller inte. Tveksamt... ;P
Aja, sen blev det Johnny Depp i TV-rutan igårkväll, på reklamen när det var Körslaget (Erik skulle vunnit!!..) och efter Körslaget. Johnny var ju het i den filmen, på något konstigt sätt... ;)
Jahapp... Idag var jag i kyrkan på högmässa, tråkigt men det måste ju göras. ;P Och sen har jag räknat lite matte och kollat in två gymnasium som verkar jättebra! ;) Nej, nu bär det tillbaks till Hollywood, The Hills! ^^)
Puuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback