12/1-2009

Hejhej alla söta! :) Då har man kommit hem och hunnit käka lite... Fick hem örhängerna idag, ja de som jag beställe igår! Helt otroligt att de kom fram idag! :) Ska faktiskt beställa det där "Peace & Love"- armbandet, vet inte om jag ska ta exakt den som jag lade ut på bloggen igår, eller om jag ska beställa den med vitt band och guldiga motiv? Frida beställde ju ett sånt armband igår, det blir ju som vänskapsarmband, hihi! ;)
Och imorgon blir det invigning för de nya örhängerna! Yeey!

Annars har det inte hänt så mycket idag, haft matte, musik, teckenspråk, so, no och tyska. ICH LIEBE DEUTCH! ;)
Fast, ja jag är nybörjare... ^^ Men det går ju bra ändå, Maggan sa ju att hon tycker jag är duktig och det tycker jag med, eftersom jag angstränger mig på lektionerna. Det är ju hur kul som helst! :) På tal om tyska, plugg plugg plugg blir det hela veckan tills på torsdag... ;p

Eftersom jag väntar på svar från Frida skriver jag väl om veckans planer! ;)
Måndag - Plugg Plugg Plugg + beställa armbandet!!
Tisdag - Få armbandet, haha, sen blir det plugg plugg plugg på tyska och sedan läsa om preventinmedel på no, haha!
Onsdag - Schemaändring, mycket viktigt att komma ihåg det... (!) Och sen plugg plugg plugg...
Torsdag - TYSKAPROV! Uff...
Fredag - SOVA HOS OLIVIA MED FRIDA! Yeeeeeeey! ;D Och vi ska eventuellt gå på bio, hoppas det, det som vi funderar på är ju "Bröllopsduellen", eftersom vi inte är 15 år än (imorgon är det exakt 11 månader tills jag fyller 15, yeey) får vi ju inte se "Twilight" eller "Australia", orättvist ju! Menmen... "Bröllopsduellen" verkar ju jättekul också! ;)
Lördag - Typ åka hem från Olivia, ;( Och beställa tapeter till hallen, yeey!
Söndag - Konfirmationen, kul med vissa, inte kul med andra... :P

Nej, nu måste jag nog plugga! Men vi hörs senare!
Puuss<3


Kommentarer
frida säger:

australia var faktiskt från elva år (:<3

2009-01-12 | 19:33:06
frida säger:

kollade precis på vilka filmer som går just nu på bio, jag vill antingen se på australia, bröllopsduellen eller yesman ELLER benjamin buttons otroliga liv, haha ; )

2009-01-12 | 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback