15/1-2009

Helluu<3
Jo, idag var det ju tyskaprovet, men det var ju lättare än vad jag trodde... Lite jobbigt när jag skulle hem bara... Efter en gympalektion vill man ju bara hem och vila (haha), kanske inte det jag fick göra... Nej, jag hade glömt nyckeln och varken brorsan eller mamsen var hemma... Så då fick ju jag gå till mammas jobb, det ligger en liten bit från där vi bor, och hämta mammas nyckel och sedan gå hem igen... Lämnade ju gympaväskan utanför vår ytterdörr, ingen tog den.. Haha (A) Längtar ju jättemycket till imorgon! Jag och Frida ska ju sova över hos Olivia! Först åker vi väl hem till Olivia och lämnar våra väskor och sen åker vi in till stan och ska dricka CHAILATTE (I LOVE !! GIVE IT TO ME NOW....) mums, och sedan gå på bio. Det blir "Benjamin Buttons otroliga liv", den verkar ju bra, spännande och så. Och så är ju Brad Pitt ursnygg där ju, har ni sett trailern? Då förstår ni... ;) Och sen blir det hem till Olivia igen, då vi ska se på "Step Up 2" och ja, sen blir det väl som vanligt när tjejer sover över hos varandra, fniss, prat, skaller och lite sådant. Hihi. :) Det kommer bli kul iallafall, det vet jag! :D

Längtar ni också till sommarn? Jag längtar jättemycket! Det är så tråkigt med kallt och rusk (ja i December är det ju bra med kallt och så, hihi), sol och värme är mycket bättre.. ;p Shorts, linnen, söta sommarklänningar och sol & bad är ju bäst! Bara 5 och en halv månad kvar... Men det kommer ju gå jättefort! :) Innan vi hetsar upp oss över sommarn kommer ju Alla Hjärtans Dag! ;) Inte för att jag har någon att dela den med då men... Jo! Frida och Olivia, you're always in my heart sweeties! <3
Vad ska ni göra ikväll då? Jag ska packa, fixa naglarna och blogga! ;)
Nu ska jag kolla runt lite på nätet, återkommer så fort jag kan! ;)

Kommentarer
Anonym säger:

vi kan väl göra så att vi åker direkt till biopalastet och hämtar biljetterna och så åker vi till olivia. sen får vi väl se om vi hinner med chailatte, annars får vi göra det på lördag i så fall (:

2009-01-15 | 18:21:37
yvonne kjellman säger:

Skönt att provet är över och att det var lätt. Hoppas ni tjejer får en skitfin helg med mycket fniss och skoj. Må bäst önskar "mossiga moster"

2009-01-16 | 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback