Benjamin Buttons otroliga liv :D

Hejhej! Igår på filmen (elevens val) skulle vi skriva ett manus (själv eller med någon) och jag och Frida ska göra en film (notera att filmen ska vara HÖGST 20 sekunder lång, wtf?.. ;p) om finnar, haha att vi vaknar upp och har finnar... Vi ska typ försöka klämma "finnarna", täcka med concealer, till sist slutar det med att vi har plåster på finnarna. Haha... ;p
Efter skolan var det ju äntligen dags att åka hem till Olivia! :D På spårvagnen träffade vi en döv... ;P Och snackade lite med han, haha tur att vi inte snackade om någon .. (asså på teckenspråk) haha! ;P Ja, och sen gick min väska sönder, den som jag fick i julklapp från Yvonne. -.- Ena handtaget lossnade på ena sidan. :( Menmen, det kan säkert fixas! :)
Vi hämtade biljetterna till "Benjamin Buttons otroliga liv" och sedan åkte vi hem till Olivia och åt lasagne, som btw var jättegod! :) Och så kollade vi lite på datorn och sedan var det dags att åka in till stan igen. :) Vi drack Chai Latte på Waynes Coffee, den var jättegod! Den smakade ungefär likadant som på Expresso House men med mer skum. Det var iallafall jättegott! :) Nu blir jag beroende! ;) Sen köpte vi popcorn och dricka och sedan var det dags för en av de bästa filmerna jag någonsin har sett att börja! :D
Den var otroligt bra! Den hade ju alla filmgenrer i sig! :O Liksom, romantik, humor, drama, thriller/skräck/action, äventyr, sorg och typ allt! Och Brad Pitt var ju inte lite sexig!! Jo, när han var gammal var han ju lite rolig... Haha, men när han blev ung... Gissa om jag dog?! Haha! Men allvarligt, jag tror nog att alla tjejer som tittade satt och dreglade... Haha. ;P Men jag rekommenderar den verkligen! :) Vill se den nu! Med en kopp Chai Latte och morotskaka... Mums! ;)
Efter filmen åkte vi hem till Olivia igen, vi tittade på Step Up 2, mys på det! :) Och sen hade vi ett lååååångt tjejsnack, hihi, fick veta en lite (mycket) rolig sak som Frida berättade... HAHA! Men det tänker jag inte skriva, det skulle bara vara taskigt... Haha. ;) Och så la vi oss vid halv 2 ungefär. Imorse (efter en inte så sömnrik natt...) vaknade jag upp, såg att två personer gick ut ur rummet, såg att den ena personen var Frida, men den andra visste jag inte riktigt... Vände mig om till Olivias säng - ser ett par likadana ögon som Olivia har, tittar en gång till. Springer ut och börjar asgarva, där låg hennes lillebrorsa och flinade. Haha! Blev ju rädd! Sen fick jag ont i magen och var nära att spy... -.- Fick åka hem och sen har jag inte gjort så mycket mer... ;P
Imorgon blir det konfirmationen och matteplugg... Och sen är det måndag igen... Suck! Men då kommer en läkare till klassen och ska berätta om Leukemi, har jag berättat att en kille i klassen har fått det? Ja, men det är iallafall därför hon ska komma till skolan...
Nej, nu ska jag ta och gosa lite med Lotta. Hihi! :)
Puuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback