Ett litet onödigt inlägg, haha ;)

Hejhej! Snackade precis med min moster på telefon, hon läser också min blogg. Yeey. ^^ Hihi.
Idag har det inte hänt så mycket, typ skolan och sen ingenting mer. Har helt glömt bort att vi skulle träna på en jättekonstig drama tills imorgon... Men den är kort och vi ska ju bara visa upp den inför halva klassen... Och så får vi ha med papprena! ;P Hehe...
Vi som har tyska i klassen fick veta våra provresultat idag, gissa om ja är nöjd!! Jag fick VG+ och började med tyskan i höstas! :D Är superglad!! ^^ Men sen så var det ju inte världens svåraste prov precis... ;P
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Det blir ju så ibland... ;P
Måste ta tag i soläxan som jag TOTALGLÖMT! ;p Får la göra den då... Vi seees!
xoxo<3

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

GRATTIS till resultatet på Tyskaprovet, görbra jobbat.



Yvonne

2009-01-25 | 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback