Köpte örhängena! ;D

Hellu! Då har det varit tv-mys med familjen, förutom pappsen då (skraj kanske? haha) vi tittade på Scream 2, de filmerna är riktigt bra! Men läskiga! Annars har det inte hänt så mycket, vi såg ju på filmen efter maten så det har ju tagit sin lilla tid... Har inte pluggat något, men det får väl bli lite kvällsplugg, tyska då.
Och så är jag glad, shoppingglad! Innan maten var jag med i FRIDAtidnignens tävling om att vinna ett halsband, och så beställde jag de där guldiga bamboo-örhängena som var hjärtformade, i medium, det blir lagom tycker jag. Så nu är jag riktigt glad, har ju velat ha de där örhängena jättelänge! :) Som sagt är smyckena från cocoo, det finns RUSKIGT snygga, fina & absolut SÖTA smycken där! Man vill nästan ha allihop, hihi, nästa grej jag vill ha därifrån är ju det supersnygga armbandet för 95 spänn! ;) Får la flirta lite med mamma, eftersom jag är liiite pank just nu. Haha!
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börjar plugget då, ha det bäst alla söta!
Puuss<3


De här kommer till mig! Snart hoppas jag! Kan inte vänta en sekund till! Hihi ;)


Kommentarer
frida säger:

näää! fyfan vad avundsjuk jag blev nu då, har faktiskt tittat på dessa örhängen + ett ascoolt armband! (:<3

see ya imorgon, laddade ner den nya msn imorse och funkar den? Nej, och ja nu kan jag för fucking inte ALLS gå in på msn :@

2009-01-11 | 20:08:44
yvonne kjellman säger:

Så himla fina, taskigt för mig att jag har nickelallergi, för det finns så många fina örhänge som jag inte kan ha.

2009-01-12 | 19:34:01
louise säger:

fina:D älskar cocoo!!!<3

2009-01-14 | 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback