Kul besök imorgon! :)

Hejhej, sitter vid datorn och pluggar. Skriver om könssjukdomar... Haha... ;p Till NO:n då, och ja vi läser om sex och samlevnad, det är väldigt pinsamt kan jag säga iallafall! ;p Haha, förrförra gången tittade vi på någon konstig norsk animerad film om sex... Den var lite söt. HAHA! ;P
Aja, på torsdag kommer målaren och ska tapetsera om hallen, yeey, då blir det förmodligen färdigt tills på lördag. :) Eftersom hallen är såpass liten... ;P Hoppas det blir fint iallafall! ;) Pappa har lagt ett nytt golv, förra helgen, ett sånt där "fejkträgolv", om ni förstår vad jag menar?... Det blev fint! :) Jag ska också få det i mitt rum, när vet jag inte... Så snart om möjligt hoppas jag! ^^
Imorgon kommer Linus till skolan och hälsar på (han som blev sjuk) och ska hälsa på i typ en lektion, hoppas det är en lektion med hela klassen då, eftersom vi är indelade i grupper i kärnämnena (åttorna för sig och niorna för sig). Men det tror jag nog, alla vill ju träffa Linus igen! :)
Längtar tills på fredag! Då blir det hem till Frida som sagt! ;) De har gjort om i deras vardagsrum, skooj! ;)
BTW; Ska lägga ut en bättre bild på dagens outfit sen, efter jag gjort läxan.
Puss så länge! <3

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

Vill också ha trägolv, det får bli när jag så småningsom flyttar till Tynnered, längtar dit, vill inte bo i Bergsjön längre.

Kram Yvonne

2009-01-22 | 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback