På SHOPPINGHUMÖR! ^^

Hejhej, sorry att jag inte bloggade mer igår. Men jag satt och pluggade no, skrev om en massa könssjukdomar. Det tog ganska lång tid eftersom jag satte mig vid datorn typ en timma efter jag kom hem till åtta. Och sen var det ju sheer ginious och top model! ;) Vem är eran favorit i Top Model? Jag gillar Analeigh mest! :D Och Samantha & Lauren Brie. ^^ Nu sitter jag och gör tyskaläxan, ska skriva om min familj. Håller på med pappa. ;p Angående skola, vi ska tydligen ha soprov på onsdag, jippie? Hallå?! Vi har bara pratat om 1:a världskriget i vadå, jo FYRA lektioner! Och jag har inte ens svarat på några frågor ALLS i boken! Hur tänker min lärare egentligen?! :@ Aja, får la acceptera hans beslut och RÅPLUGGA! -.-  Hehe.. ;p Och så har vi musikprov (lätt men ändå) nästnästa måndag och engelskaprov onsdagen den veckan. Och så ska jag vara färdig med svenska redovisningen nästa fredag, om en favoritförfattare... Bra start på terminen då... Haha. ;P

Linus kom inte idag, skulle tydligen in på behandling. Stackarn! Han ska typ behandlas 5 dagar på sjukhuset och sedan få vara hemma i 14 dagar, och det ska ju hålla på ända tills OKTOBER! :( Vi får stötta honom så mycket det går. ^^
Vad tråkigt det här inlägget blev då... ;P

Är det någon mer, förutom jag, som är på shoppinghumör? Haha, VILL shoppa NU! ;) Detta är vad jag måste ha till sommaren.
* En ljus kort jeansjacka.
* Ett par snygga jeans, riktigt taaaajta, helst med dragkejda längst ner, och en snygg färg, lågskuren...
* Ett par korta jeansshorts.
* Snygga gladiatorsandler, so what om det är ute iår (vilket jag inte har en aning om) - förra året gillade jag inte alls trenden men nu gör jag det. So what liksom?
* Och sen lite annat smått och gott! ;)

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

Jag VILL också shoppa, det vill jag jämt. Har i dag fått paket från Yves Rocher med lite nytt smink. Kul.

Kram Yvonne

2009-01-22 | 14:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback