Pluggellipluggplugg! -.-

Hejhej! Anledningen till att jag inte bloggade igår och att detta är det första och sista inlägget idag (tyvärr) är för att jag har ett soprov imorgon, 1:a världskriget. Så... Ja... Och imorgon måste jag plugga massa tyska... ;P Men det är inte så mycket. :) Klippte mig inte idag, ska byta frisör. :) Haha. ;P Ska klippa mig på lördag istället med en helt ny frisör på en helt ny frisörsalong. :) Kommer blogga lite imorgon ändå, och på fredag blir allt som "normalt" igen. Ja, det kommer bli såhär när jag har prov och så. Men det förstår väl ni? :)
Tillbaka till 1:a världskriget (och till Leeeeeenin, haha x) aa... våran SOlärare var väldigt bestämd med hur namnet uttalades.... haha!)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback