Skojj med tjejorna! ;)

Godmorgon! Hur är det med er? Det är bara bra med mig, SO:provet gick bra igår. Igår fick jag en glad överraskning! Jag satt hemma och hade tråkigt. Och vilka dyker inte upp och ringer på? Jo Hajan, Nebbi, Felicia och Hawra! :) Gick ut med de och vi hade (eller jag iaf ;) ) jättekul! ;D Vi gick hem till Felicia och spelade Wii, snackade och kollade lite på bilddagboken. Kulkulkul! Och så blev det lite fotografi också, hihi. Ego's! ;) Det var kul tjejer! :)<3
Ja, nu sitter jag här och har fixat mig. Väntar tills klockan blir åtta så jag kan gå till skolan. Ja, jag gillar inte skolan. Eller okej den är kul ibland. Men det är ju kompisarna jag vill träffa! :)
Just det, är det någon som vet hur man får profiltexten under profilbilden? Behöver er hjälp! ^^
Pussliluss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback