God morgon! :)

Godmorgon! I torsdags gick Olivia hem vid 7tiden, då var det på med myskläderna och mys med Lotta! :)
Igår var det en ganska rolig dag! :) På morgonen hade vi en debatt på NO:n, om abort. Jag, Sabina och Patrik skulle vara emot abort och Frida, Olivia och Sammy för abort. Ja, det blev en ganska stor disskution! ;p Jag blev lite religös i början och sa "Gud har skänkt ett liv åt detta barn, då kan man inte bara ta bort det!". Haha. ;) Ja, och sen i slutet fick man då berätta om man är för eller emot i verkligheten, jag är för då... ;P
Ja, och sen är det så att på dramat ska vi göra Grease, och vi skulle titta på filmen igår. Vi tittade på svenskan också... Så det blev en liten filmstund, fast vi har fortfarande typ 20 minuter kvar.... ;P Men är inte John Travolta jättehet i Grease, som Danny? Hihi. :) Efter filmmyset var det dags för bamba och sedan film på elevens val. Den lektionen var ju skit... ;P Vi skulle fånga bandet, jag och Frida spelade ju in en film förra veckan, men en tjej som skulle hjälpa oss  fångade bandet försent... -.- Och sen fastnade bandet i den där maskinen. Aja, vi får fixa det nästa fredag... ;P Ja, och igår var det mys med naturgodis och let's dance! ;) Heja Morgán och Niklas! ;) George var faktiskt också bra igår, och hans danspartner hade klart den finaste klänningen! :)
Men nu är det dags för lite frukost, ja jag gick upp tidigt idag. Skyll på farsan som glömde stänga dörren imorse! -.-
Haha. ;) <3


Grease ;)

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

Jo han va riktigt hot i den filmen, och som han dansade!Wow

Kram Yvonne

2009-02-01 | 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback