Hejhej!

Hejhej! Får la berätta lite om helgen då! ;) I fredags spelade jag och Frida in den där filmen på elevens val, haha den blev ja... konstig är väl rätt ordval! ;p Haha...
Efter skolan åkte jag och Frida hem till henne, åt lite mellanmål och sedan käkade vi varsin semla... Haha, gött! ;) Vi var inne på datorn och kollade på tv och så. Kollade ni också på Let's dance? Så sköönt att blondinbella åkte ut! Höhö.. ;P Tycker inte ni att Morgan är gullig? Hihi, som en liten köttbulle med ben... ;) Efter Let's dance kollade vi på LA ink och massa skitprogram på mtv. Haha! Aa, vi sov i vardagsrummet. ;p BTW; Frida, du rör dig myyyycket! ;P x)
Igår åkte vi in till Kungsmässan, hade inga pengar med mig (visste ju inte om att vi skulle åka dig, haha..) men jag kollade på en massa snygga kläder ändå och tog kort för att visa mamma sen. ;) Hittade en suuupersnygg jeansjacka på Gina Tricot, den var ljus och kort. I love it! Och så hittade jag två par jeansshorts från Zara, en av de var ljusa och lite slitna och den andra var mörkare och utan slitning. Båda var ursnygga! :) Och så hittade jag ett fodral på JC, rosa upptill och svart nertill - give me! Och sen var det ju hur mycket snygga plagg på Gina Tricot! :) Gissa vad vi köpte på Expresso House...?        .... Inte? ....  


CHAILATTE!! Åååh vad jag ÄLSKAR smaken och skummet och värmen och hela paketet! :) Den är ju lika god som på Waynes, bara att de på waynes har mer skum... ;P Hihi. Efter Kungsmässan åkte vi hem till Frida och käkade en urgod middag! Tack Lena! :) Efter maten stack vi ut på en prommis, vilket inkluderade en löpduell.... Och Frida vann, men jag var såhär NÄÄÄÄRA!! ;) Sen var det skönt att komma in i värmen igen! Och vi hade skoj på svenskanamn ...? Haha! Det var någon sån där generator om vad ens barn ska heta, beroende på vem som är pappan. osv.. Ja.... Och så var vi inne på Stardoll och fixade. (Nördar? Nej, we just love fashion!) hihi. Vi kollade lite på körslaget, heja Erik, heja Erik!! :) Efter det kollade vi på Mamma Mia, SUPERBRA! :D Yeey! ;) Och gissa vad vi kollade på nere i vardagsrummet vid sisådär 12tiden? ... Miami Ink... Hehe.. ;P Men det är faktiskt kul att titta på såna där tatueringsserier... x) Ja... Och imorse följde jag med Frida till kyrkan, högmässa, boring... Synd att jag inte hade med mig mitt konfirmationskort... :P Aja, och sen hämtade mamma mig efter kyrkan. Kom hem till en nyrenoverad hall, finfint! =) Bakgrunden är beige med vita hundkex med ljusbruna stjälkar, visar bild på det sen. ;)

BIW; Något annat som också är nyrenoverat är ju min header! Det var ju fint innan, men nu är det också fint tycker jag! Med texten "Passion for fashion" och där nere står det "chicanna", texten "på" Enrique ska jag försöka få under profilbilden, men jag vet inte riktigt hur man gör än... Hjälp? (A)
Nej, nu måste jag plugga. Haft hela dan på mig? Ja. :) Har jag pluggat något? Nej... -.-
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback