Söndag

Hej bloggen!
Skriver lite nu innan Hajan kommer. :)

Jo, konserten var asgrym! Det var verkligen något jag aldrig kommer glömma, skriver om dagarna i ett annat inlägg med bilder då också.
Men jag hade blivit lite sjuk några dagar innan konserten och det blev värre i Stockholm så därför har jag inte bloggat på ett tag.
Har varit väldigt yr, haft ont i magen och haft huvudvärk... ;p
Men det är över nu.

Igår åkte familjen in till Varberg och gick på marknaden där. Det är alltid så mysigt, men det började ösregna när vi var där.. Så, aa så kul var det inte. Haha.. Köpte en jättefin klänning till hösten, visar den senare.
Och idag kom mormor, Yvonne och Zion hit. Mys på det! :)
Middagen idag var på Tacobar. Mumma!
Men det var lite (mycket) distraherande när en lite knäpp man satt och åt och höll på med en massa konstiga och äckliga saker, men han gick långt innan vi var färdiga, men ändå. Satt ju så att jag såg honom perfekt... Usch...
Och nu har jag suttit här och flyttat alla mina saker till en hårddisk, ska typ låna min mosters gamla dator ett tag. ;p
Min dator är ju världens sämsta så det blir ju bra! ;) Haha.
Men jag önskar ju mig en rosa laptop. ^^

Nu skriver jag detta, är inne på bilddagboken och tittar på Rachel Zoe Project.
Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback